Moa Katarina Nilsson

Bloggar på treadmillen
Står på treadmillen och går en rask promenad. Ibland blir jag så otroligt uttråkad när jag springer eller går på treadmillen eller använder crosstrainer.. blir så enformigt i 20-30min ibland. Såsom någon har något tips på hur det kan bli roligare så mottages det tacksamt. Har provat musik, podcast och nu tydligen att blogga samtidigt... tror jag blir lite för rastlös - skulle helst multitaska med något annat samtidigt haha. 

Men har i alla fall kort dag idag vilket är varför jag redan är på gymmet. Ska sen handla lite och försöka koreografera mitt solo till musikvideoprojektet - haft lite svårt att hitta inspiration men idag återupptäckte jag Medicine by Daughter och blev lite mer motiverad av musiken. 

Något helt otroligt hände också imorse : det snöade helt galet här i Edinburgh. Har nästan bara sett snö här kanske max tre gånger förut. Men nu på vägen till gymmet så var det soligt igen. Men fortfarande kallt vilket jag gillar !  

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress