Moa Katarina Nilsson

Det sitter en flicka på tåget och gråter

Jag älskar att åka tåg. Det ger en romantisk känsla, man slipper den värsta åksjukan, man kan se omgivningen och det är så enkelt att bara kliva på ett tåg - inga passkontroller, inga säkerhetskontroller. 

Sitter i skrivande stund på Stansted Express på väg in i London. Blev plötsligt väldigt emotionell. Kan vara att jag är otroligt trött. Har sömnbrist från de två senaste nätterna, och har dansat hela dagen igår och halva dagen idag, samt åkt flygplan med åksjuka vilket inte direkt ger energi. Men det kan också vara i kombination med att det är så mycket känslor förknippade med att återvända till London. Bodde ju ändå här i flera månader. Jag älskar verkligen staden så är supertaggad på att vara här i flera dagar. Men sitter samtidigt och gråter eftersom vissa minnen härifrån inte är de lyckligaste. Men jag vet ju även hur jag blir när jag är trött - poetisk och gråtmild. Haha.

Och juste: såklart var vi försenade från Edinburgh... 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress