Moa Katarina Nilsson

En härlig helg

Haft en superbra helg! Den var lagom mysig och lyckades planera plugget bra så det inte blev alltför mycket ångest. 

Började fredagen med att träffa mina svenska väninnor på vinbaren The Fat Pony. Där blev det först en drink som heter Perfect Harmonium med fläder - mums! De hade även fantastiskt rödvin så blev ett glas där med. 
Sedan blev det pizza och myskväll hemma.
Lördagen spenderades till mestadels hemma. Blev baguetter med getost och rökt skinka från bageriet till frukost samt apelsinjuice och kaffe. Köpte även med kanelbullar eftersom jag missade kanelbullens dag i förra veckan. Bättre sent än aldrig! 

Söndagen innebar Loulous Vintage Fair (där man verkligen får hålla hårt i pengarna) och jag råkade köpa en 1980s hatt från Selfridges. Så nöjd! Tror bestämt att jag håller på att bli en hattperson... Gick även förbi bokhandeln och köpte Dan Browns nya bok innan jag satte mig på min favorit-Costa och beställde ost + skink-toast samt kanellatte som förtärdes medan hjärnan jobbade på högvarv. Skrev bland annat en uppsats om vaccin så ringde min farbror och använde honom som källa haha.. Kände mig helt tom i huvudet när jag 4h senare gick därifrån. 

Inte alls taggad på den här nya veckan så längtar verkligen efter helgen! Sedan börjar våra intensivrep men det ska bli så skönt med något annat än vanligt schema. Och sen väntar flyget hemåt för en veckas lov, tjohoo! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress