Moa Katarina Nilsson

Tyska pannkakor till frukost
Häromveckan när jag plåtades av Karo så började vi dagen med pannkaksfrukost. Karo och hennes pojkvän bjuder på pannkakor på lördagar och bjuder in diverse av sina vänner så jag fick hänga på. Hade ädelost och skinka på mina, men fanns massa bär och nutella och saker att välja mellan också. Men jag föredrar lite mer matiga crepes. Med oss vid bordet var även fina Millie som satt med huvudet i våra knän och hoppas på att vi skulle tappa mat.

Sedan blev det plåtning och efteråt tog jag en promenad i stan och snubblade över en supergullig butik. Ville ha allt därinne. Allt ifrån vackra Jane Austen-böcker till cocktailmixar. På kvällen blev det att prova vintageklänningar som dykt upp på posten för att bestämma vad jag skulle ha på mig till kommande plåtningar. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress