Moa Katarina Nilsson

Posering i parken och stelfrusen själ
Plåtades av Lyneth ännu en gång igår. Är riktigt taggad på att få se resultatet! 
Här är lite preview i alla fall! Allt ifrån mig osminkad och att håret var helt galet vilket jag älskade till höstlöv och kamerapreviews. 
Det är så himla kul att stå framför kameran ibland och det här var en av de gångerna. Speciellt eftersom jag fick ha mina fina klänningar. Dock blev det så otroligt innerligt kallt den sista timmen så kändes som att jag aldrig skulle bli varm igen. Men åkte hem och myste i sängen och det gjorde susen. Lite amaretto hjälpte också.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)









lars

Så vackert och stämningsfullt, den ena klänningen lite grönaktig, påminner mig om kostymdramat om Mary Stuart öden i REIGN. Skottlands Drottning

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress