Moa Katarina Nilsson

När händerna är så kalla att det är svårt att smsa
(null)

(null)

Fick häromveckan kontakt med en svensk fotograf som skulle på semester till Edinburgh i några dagar och sökte modeller. Givetvis var jag intresserad av ett samarbete så vi bestämde tid på lördag för en vintageplåtning. Men igår så frågade hon om jag inte ville köra en kvällsplåtning idag också. Varför inte, tänkte jag. Nu har jag precis krupit ner i sängen efter den plåtningen. Händerna är stelfrusna och drack nyss en stor kopp varmt kaffe för att värma upp själen. Det är inte varmt här ikväll. Men bilderna ser fantastiska ut så är hur taggad som helst på att få tillbaka dem. Lovar att visa upp dem här så snart som möjligt.

Lyckades även boka en annan plåtning efter att min kompis skickat den här bilden till mig. Tydligen passade jag kraven perfekt, så 3 december är nu inbokat för denna idé! Ska bli superspännande. Fotografen hade lagt vantarna på en gammaldags klänning som tydligen skulle passa mina mått perfekt. Mycket roliga projekt på gång nu! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress