Moa Katarina Nilsson

Tokig torsdag
Dagen började bra: vaknade tidigt och kände mig pigg och stark så bestämde mig för att åka direkt till gymmet och köra ett pass treadmill + crosstrainer. Åkte sedan hem igen för att göra en smoothie (äpple, spenat och kanel) och förbereda inför eftermiddagens rep.
Gillar känslan efter gymmet när man känner sig som hälsosammast och friskast så kunde inte låta bli att köpa frukt haha.
 
Märkligaste saken hände när jag sedan kom hem på kvällen. Såg plötsligt att det låg en brödkniv i min säng. Har verkligen ingen aning om hur den hamnat där, eller hur länge den varit den. Äter ju inte bröd längre så kan inte minnas att jag haft användning för en brödkniv de senaste tre veckorna som jag varit tillbaka i Edinburgh. Har inte heller varit onykter så kan inte ens onyktert ha lagt en kniv i sängen. Har jag sovit med den i sängen? Hur kan jag inte ha sett den när jag bäddat? Är så förvirrad. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress