Moa Katarina Nilsson

"Ledig" helg

Blev så glad igår kväll när vi, efter två 12h dagar i rad, fick veta att vi var lediga från repen som skulle ha varit denna helg. Dock har jag lyckats boka in två plåtningar och har även två rapporter + en uppsats som ska skrivas så har att göra ändå! Men ligger nu nermysad i sängen, lyssnar på regnet och njuter av att det här är första hela natten jag kunnat sova med öppet fönster. Visserligen väcker duvorna mig, men det gör de ju alltid. Och vädret är halvbra den här helgen så det är fortfarande mörkt i rummet. Kombinationen av halvmörkt och kyla är ju så himmelskt gosig tycker jag! 

Funderar på att kanske somna om en stund innan jag senare ska iväg till Livingston och vara modell för muan som gjorde mitt hår till vintageplåtningen i höstas. Ska bli kul att se hur det blir!

Texten är från en bok som min klasskompis hade med och läste på repen. Glömde själv min bok varje dag så fick låna hennes vid ett tillfälle. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress