Moa Katarina Nilsson

Puzzel och premiär

Fick spontant för mig att cykla in till stan och sova över hos Judith igårkväll och så blev det! Vi valde mellan att se på film och att puzzla. Det blev puzzel men vi ångrade det valet 5h senare när vi satt och försökte puzzla ihop himlen i motivet till klockan 01.19... alltså påminn mig att undvika himmelmotiv!

Blev även ett jobbpass idag och vi hade ju premiär med musikalen som gick toppenbra! Alltid kul att vara djur. Dock helt slut och trött nu. Det hjälpte inte alls att det var motvind ska vägen hem så var tvungen att stanna flera gånger för att vila lite. Vanligtvis tar det ca 52 min att cykla hem men idag blev det över en timma. Så nu har jag krupit ner i sängen med en bok och här tänker jag stanna resten av kvällen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress