Moa Katarina Nilsson

Nu är det äntligen sommar

Igår kväll vid halv elva på kvällen fick jag sommarlov! Wohoo!

Spenderade kvällen med att dansa runt på Calton Hill framför en filmkamera vilket var det absolut sista ju behövde göra för i år. Nu är det officiellt bara ett år kvar tills man är diplomerad proffsdansare! 

Sitter i skrivande stund på flygplatsen och väntar på att klockan ska bli 15.15 så man kan få flyga hem. Är så glad att föräldrarna hämtar på Arlanda idag för min ens väska är galet jobbigt tung. Bara 19.1kg men i kombination med det andra bagaget är den inte rolig. Imorse promenerade jag till det svenska bageriet Söderberg som ligger nära där jag bor. Köpte en kanelbulle och en baguette som blev till både frukost och en resmacka med skinka och getost. Mums! Ska bli så skönt att få komma hem och få ha ett liv i några månader! 
I veckan som kommer är det inte supermycket jobb men ändå fullt upp. Här är en liten överblick.

Söndag: 
Klippa sig! Så nyfiken på hur det kommer bli, ska göra en liten förändring.. Blir även eventuellt att svänga förbi jobbet lite grann. 

Måndag: 
Åka till Gnesta och plåtas av Knut Pedersen till ett av hans personliga projekt. Han är den fotografen som tog bilderna när jag har färgglatt smink i ansiktet och håret så vet att han är duktig! 

Tisdag:
Ta sovmorgon! Och jobba. Blir att repa musikal samt att utbilda om tåget så alla har koll.

Onsdag: 
Bada med en kompis på parkenbadet. Förhoppningsvis läsa en bok i gräset och sola lite. 

Torsdag:
Ska på urnceremoni för mormor i Örebro.

Fredag: 
Midsommarfirande med familjen! Hoppas på grillning, poolbad och snaps.

Lördag: 
En jobbdag där jag är Wilma eller Morris.

Söndag:
Jobbdag igen och förbereda inför högsäsong som börjar på måndagen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress