Moa Katarina Nilsson

Bra dagar
Mitt i alla repetitioner så finns det bra dagar också. Blev nästan helt ledig igår men var tvungen att komma in till uppvärmningen vid 9 för att sedan bara gå hem eftersom jag inte var med i några repetitioner den dagen. Så gick till gymmet (i mina nya gymkläder från gymshark som jag fullkomligt älskar), fräschade upp hårfärgen lite och åkte till en kompis för lite eftermiddagskaffe. Spegeln i badrummet där är galet högt upp, så kort är jag ju ändå inte. Gick även förbi julmarknaden som är mycket trevligare mitt på en vardag då det inte är lika mycket folk där. På kvällen kom Gabriella på besök hela vägen från Sverige och stannar till på söndag! Var dock tvungen att göra den nästsista deltentaminan i latinkursen men klarade av det och håller nu hårt tummarna för att bli godkänd! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Och sist men inte minst min fina julstjärna: funderar på att köpa ytterligare en på marknaden. De är ju helt fantastiska!
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress