Moa Katarina Nilsson

När man inte kan låta bli att le

Har gått runt och lyssnat på stand up de senaste dagarna för jag upptäckte att det fanns på Spotify. Har berättat det för de flesta jag känner och bemöts av en blick som säger "ja, vi vet - det är ingen nyhet". Känner mig ofta långt efter när det gäller sådana här saker men vad ska man göra, haha? Har lyssnat på Soran Ismail och Magnus Betnér och kunde inte låta bli att skratta högt vid flera tillfällen.
Dessutom fick det mig att tänka på en annan händelse nyligen som jag inte kunde låta bli att le åt. På mitt flyg Stockholm-Edinburgh när jag var på väg tillbaka efter lovet satt en barnfamilj på säte a-c på min rad och jag satt på d. Vid ett tillfälle gick mamma och storasyster iväg och lämnade lillasyster sittandes själv där i mitten. Och hon hade så roligt! Det enda hon gjorde i kanske 15min var att knäppa och knäppa upp bältet på flygstolen och skrattade högt och jollrigt sådär som bara barn i 2-3års åldern kan göra. Så himla fint skratt.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress