Moa Katarina Nilsson

Halloween 2016
 Jag är en sådan där person som verkligen gillar när man kan klä ut sig så temafester och liknande är bästa sortens fester om du frågar mig! Därför gillar jag halloween. Inte ett jättestort fan av allt läskigt däremot. Årets utklädnad blev Sjuksyster med lite blod på huvudbonaden. Så nöjd att jag kunde ha kvar håret och sminket från fotograferingen för eftersom det drog ut på tiden när stylisten var en timme sen så kom jag hem strax innan festen började. Kan ju tillägga att festen var i vår lägenhet så skönt att kunna vara redo på nolltid. En extra bra sak med den här utklädnaden är att jag kunde ha mina vita sneakers och inte behövde känna mig tvingad till klackar hehe..
 
 Träffat lite nytt folk den här helgen också, både på festen - såsom tjejen på bilden som är en fransk au pair här i Edinburgh och supertrevlig - men även dagen efter festen då min kompis hemifrån hörde av sig och ville ses för han och hans kompisar skulle besöka Edinburgh. De pluggar en termin i Glasgow så kul att de kommer och hälsar på ibland. 
 
 
 
Annsoh

Jätte fina bilder! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress