Moa Katarina Nilsson

Sista dagarna i Edinburgh

Eftersom jag varit så dålig på att blogga under intesivrepperioden så har jag lite att hämta igen nu.

Vi hade som sagt vår show vilket faktiskt gick över förväntan men ni förstår inte hur underbart det är att det är över. När mamma och pappa hälsade på så blev det lite julshopping och massor av god mat. Provade till exempel en helt fantastiskt Pad Thai på Chaopraya som är min nya favoritrestaurang i Edinburgh. Men även skaldjur surf & turf på Fishers in the City plus en riktigt mumsig fish and chips som jag och mamma delade på på julmarknaden. Tog självklart även med dem till Calton Hill där de aldrig varit förut. Det är verkligen ett av mina bästa tips om någon ska resa dit, ni måste upprop Calton Hill. Tar bara 5min även om det ser jobbigt ut och utsikten är otrolig!
Provade även min första Moscow Mule på en hotellbar. Är inget stort fan av ingefära men den var ändå okej. Uppfriskande och annorlunda.

Men nu är det Sverige som gäller. Äntligen.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress