Moa Katarina Nilsson

Jag trivs bättre här - vid Themsen
Brick Lane var inte riktigt som jag hade tänkt. Trivdes inte alls i området så promenerade längs gatan och kikade in i en trevlig liten bokaffär och lite vintagebutiker och tog mig sedan till Waterloo. Kommer nog inte åka tillbaka.
Känns mycket bättre att sitta här på Southbank med en frozen yoghurt från SNOG-bussen i en solstol, I SKUGGAN, och njuta av en lätt bris vid Themsen. 29 grader Celsius ute nu om min mobil talar sanning och solen steker. 
Blev en liten original med passionsfrukt som topping.
Funderade tidigare idag på hur gott det varit med en iste men hittade ingen inne på M&S som verkade god. Förstå min lycka när de står och delar ut Lipton iste i flaskor mellan Waterloo och Southbank!
Väldigt fin dag även om det är för varmt för min smak.


Ska promenera omkring lite här vid Themsen en stund och se om jag hittar något kul !
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress