Moa Katarina Nilsson

Hemma för en längre stund nu
Ja nu är jag hemma igen! Och jag har så tråkigt! Blir tokig på att inte ha något att göra... Det värsta är att jag vet att jag har jobb i vinter från v 5 men inte ifall jag har något dessförinnan. På höstlovet jobbar jag extra som spöke och vikarierar som danslärare då och då men inget heltidsjobb just nu. Vore helt lugnt om jag visste att jag skulle jobba i december men för tillfället vet jag inget alls och det känns jobbigt. Kan inte njuta av att vara ledig.
Tänkte slänga in två bilder från min sista  vecka för sommarsäsongen så dem har ni nedan!

Och sedan har jag ju faktiskt haft lite av ett liv när jag kommit hem också!
Åkte till Liseberg i lördags med första sommarjobbet!
Åkte de bästa karusellerna (Helix, Atmosfear, Spinrock, Kållorado, Balder, Kanonen, Uppswinget), vägrade gå in på spökhotellet Gasten och såg kaninshowen! Blev nästan lite sugen att söka jobb på Liseberg nästa år.. Men bara nästan (hihi, eller?)
Och nu i veckan så är jag hundvakt åt chihuahuan Britney! Vi tog en lång höstpromenad idag!
 



Susanna Maria J

Härligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress