Moa Katarina Nilsson

Glass, böcker och brunch
Nu har det hunnit hända lite sedan jag bloggade sist! 
Var en sväng i Stockholm för att vara barnvakt och träffa lite vänner. Kunde inte låta bli att gå in på Kahls Thé och Kaffehandel - vilket är riktigt farligt eftersom jag inte kan låta bli att köpa något... Men (!) nu var det så att jag skulle köpa ett te men vi hade bråttom så jag tänkte att jag går tillbaka dagen efter istället och köper det då, men det var stängt då så då blev det inget te. Kanske tur det eftersom jag redan har så mycket te hemma.
Men det mysigaste den senaste veckan var lätt söndagsbrunchen med två fina vänner! Vi gjorde egenpressad juice, pannkakor, rostat bröd, frukt och te - helt perfekt!

Köpte dessutom halloweenkostym: kanin! Ska snart på flera olika fester med utklädnad och som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mig på någon. 
Dessutom har jag i veckan varit på biblioteket och hämtat lite höstläsning! Blev dessutom misstagen för att vara bibliotikarie... Haha - ser jag ut som en bibliotikarie? 

OCH sist men inte minst så har jag köpt en glassmaskin och gjort egen glass. Det blev kaffeglass och kiwisorbet som första försök. Båda blev toppengoda! Tjoohoo!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress