Moa Katarina Nilsson

Kräftor till förrätt!
Idag cyklade jag med ont knä till ett par vänner några kilometer bort från där jag bor. Anledningar var att de ville bjuda mig (och familjen, men främst mig!) på kräftor! Det blev kräftor till förätt, åt säkert minst åtta st, och de var de godaste kräftorna jag någonsin ätit! Blev även ett väldigt gott vin till och en oerhört hos snaps som hette Aivy! Har hunnit med både rosé, vitt och rött vin under kvällen så mår rätt bra nu ;) Efter kräftorna blev det grillat kött med potatis och till efterrätt cheesecake och vodka med caramel-smak + kaffe. Ska nog snart cykla hem för jag ska upp och jobba imorgon... 
Och just ja! Jag blev stungen av en geting :( Gjorde fruktansvärt ont, men fick bedövningssalva på så nu är det bara rött och svullet...


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress