Moa Katarina Nilsson

I am a dreamer
Nu har vi cyklat hem och jag ligger äntligen i min säng och ska alldeles alldeles strax sova. Det var inte för kallt att cykla hem, utan en väldigt behaglig kyla som man inte frös av men så pass kall att man slapp bli för varm. Halvmånen lyste starkt uppe på himlen och doldes då och då av några mörka moln. Även solupp/nedgången skymtades vid horisonten och gav ett så fint sken. Och jag mådde så bra. Jag är en drömmare och en romantiker. Så när månen lyser, man kan se stjärnorna och kylan är perfekt - då mår jag bara så bra och kan känna att vad som helst är möjligt. Och det ville jag bara säga innan jag somnar idag. Har även en sådan fin bild med Kalle & Hobbe som jag tycker man ska fundera lite på. 
Godnatt.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress