Moa Katarina Nilsson

Kaosmorgon
Vissa mornar är jag bara allmänt kaos och får ingenting gjort. Imorse var en sådan morgon. Sprang runt och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Bytte kläder säkert minst tre gånger och glömde bort att äta frukost. Trodde det skulle vara soligt och fint ute idag av någon anledning så fick byta skor i sista sekund också för att klara av regnet bättre. Idag blir det ingen sömn på tåget vilket jag nog kommer ångra senare... Men frukosten ska jag fixa på loungen i alla fall! Ser så mycket fram emot när skolan är slut idag för då får jag åka hem till fredagsmys! Min bästa vän kommer vara hemma hos oss också och vi ska tagga till sommaren eftersom vi kommer jobba tillsammans! Livet känns bra nu! :) Snaaaaaaart är det loooooooooov!
(Mitt ansikte blev förresten fruktansvärt på bild idag så ni får en otroligt vacker bild på min axel + tågfönstret istället)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress