Moa Katarina Nilsson

Att hinna göra frukost
Vanligtvis brukar jag vakna när klockan ringer klockan sex, sådana här dagar när vi börjar halv elva, och sedan ligga kvar i sängen till halv sju. Men idag ville min kropp absolut upp fem över sex, här och häpna. Vilket resulterade i att jag hinner med så himla mycket. Att laga en ordentlig frukost allra minst.
Idag har jag gjort pannkaksägg + köttbullar, te och flingor med yoghurt. Jag är ingen känd älskare av just frukost men när man får fixa lite med den och äta sådant som är gott, tända ett ljus och bara hinna sitta ner och äta lite så är det väldigt mysigt! :)

Hann även göra smaksatt vatten som jag kan ha med till skolan. Det är gurka, citron och hallon i - mums! Det här blev en bra start på dagen.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress