Moa Katarina Nilsson

Te och dagens tidsfördriv
Mycket tedrickande blir det när man sitter hemma. Men det är ju så gott. Har mina favoriter från T2 här hemma. Dock så är de på väg att ta slut så behöver snart ta en sväng till London för att fylla på lite kanske. Är man i London och gillar te så får man inte missa ett besök på någon av T2's butiker! Min fina tekanna Barry är ju därifrån också. Nu för tiden verkar lila vara min färg.
Muminmuggarna är från Arabia Finland och har lyckats få två likadana med Mymlan som tryck. Så fina!

Funderar på att baka något roligt nu för att fördriva tiden. Har hittat en ny tvserie som jag fastnat för: "The Flash" så behöver en paus i tittandet hehe... Behöver packa klart också eftersom jag åker till Stockholm imorgon och sedan tiiiiiidigt på lördag morgon till Cervinia! Är så otroligt taggad och ler stort varje gång jag tänker på det. Ska bli toppenkul att få träffa och kramas en massa med gamla goa vänner. Vi kommer även ha en dag där man ska ha på sig 80tals skidkläder i backen så fyndade ett skidställ för 110kr på myrorna som både är galet skönt, sitter snyggt (yes!) och ser bra ut. Ska dock inte avslöja hur det ser ut än men i sinom tid... 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress