Moa Katarina Nilsson

Blev bättre
Dagen blev bästa bättre och bättre. Precis intill bussen kunde man spana in massor med böcker vilket jag självklart gjorde men vände sedan om och gick tillbaka.
Här är den piffiga bussen.
Rätt hyfsad utsikt idag.
Gick förbi London Eye som jag åktförut och blivit åksjuk i så inte igen !
Promenerade fram till Westminster Bridge innan jag gick tillbaka till Waterloo och tog tåget hemåt.
Köpte med mig lite snacks hem och en cosmopolitan. Så väl hemma blev det först att springa rakt in i en kall dusch. Åh så skönt ! Och sedan slå sig ner på divanen medan håret torkade och mumsa på serranoskinka, chokladbollar, nachochips, kokosnöt, te och cosmopolitan. Udda blandning - jag vet ! 
Håller även på att leta boende i Edinburgh och har lite stress i det fast det är lugnt. Hittat ett toppenboende men hon som hyr ut är så tjatig så nästan bara det får mig att vilja tacka nej...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress