Moa Katarina Nilsson

Måndag igen
Sitter i loungen (surprise!) och dricker te och juice medan jag läser en bok. Eftersom tågen inte matchar med när skolan börjar så får jag lite dötid. På tåget idag var det ett litet barn som skrek hela vägen och föräldrarna sa inte ens till, vilket störde mig något enormt då jag försökte sova :/ Idag blir nog en bra dag ändå trots den lite jobbiga starten. Precis innan jag somnade igår fick jag veta att vi får studentmössorna idag! Weeej! :) Och to top that så känner jag mig faktiskt ganska fin idag; balettlektion blev bra, jag känner mig full av lugn energi och det är lagom kallt ute. På tal om kyla så var det faktiskt sjukt varmt i mitt rum inatt vilket det aldrig är så jag blev jätteförvånad. Har nog sovit i minst byxor, långärmad tröja och linne sedan augusti... Snart är det sommar!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress