Moa Katarina Nilsson

Vårens nya kunskap
Vet att många tycker jag är knäpp som läser distanskurser utöver de heltidsstudier jag har med dansen. Men jag tycker verkligen det är superkul att lära mig nya saker (samt hoppas att det kommer se bra ut på cvt ehe..). Dock har den senaste kursen jag läser som tar slut om två veckor varit den segaste kursen jag läst sedan gymnasiet, kanske just på grund av att det är en gymnasiekurs. Naturkunskap 2 hade jag kanske inte valt frivilligt men måste läsa den om man vill ha ökad behörighet till vissa kursen som jag gärna vill läsa i framtiden så då kände jag att det är skönt att göra den och få det gjort. Har en labbrapport kvar att skriva och sedan ett slutprov sedan är jag äntligen klar med den och kan fokusera på mina orliga nya kursen som väntar denna våren. 
 
Kurserna som börjar snart är Dryckeskunskap, Entreprenörskap och Kulturturism! Är så glad att jag kom in på dryckeskunskapen för den verkar så intressant och rolig! Även de andra kurserna verkar spännande så ska bli kul att läsa saker man är mer motiverad och passionerad över efter den lååånga tråååkiga naturkunskapskursen. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress