Moa Katarina Nilsson

Showdagen
I måndags hade vi vår stora julföreställning. Det gick rätt bra men väldigt skönt att det är över!
 
 
 
Efter blev det lite utgång men åkte hem rätt tidigt för jag hade bestämt mig för att gymma dagen efter och hade en plåtning på kvällen också. 
Men lite svensk cider och dans på pdt blev det allt.
Blev även en liten bild med min klasskompis James.
 
Dagen efter mådde jag inte lika bra som jag hade önskat men släpade iväg mig själv till gymmet, fortfarande med glitter på ansiktet och supertrött. Men det gick hyfsat och återvände sedan till min säng igen för lite myslunch och för att fixa mig inför kvällens plåtning. Tyckte stilen blev lite rysk haha. 
 
Efter plåtning blev det även lite datenight på tgis och provning av whisky. Supertrevligt avslut i Skottland innan det blev dags för ett Sverigebesök. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress