Moa Katarina Nilsson

En sådan där underbar söndag

Igår var en sådan där underbar söndag. 

Jag vaknade och gick upp för att sminka mig eftersom jag hade en plåtning på förmiddagen. Plåtningen gick superbra och fotografen var verkligen över förväntan! Så snäll och duktig. 
Mötte sedan upp med Emilia (efter att ha fixat en kanel-latte på Costa) och vi gick till Judy's Affordable Vintage Fair. Så mysigt att gå omkring och kika på gamla saker. Råkade även få med mig två hattar, en väska och en vintage Nike-jacka med mig hem. Ojdå, råkade... 
Sedan promenerade vi ner förbi Stockbridge för att kika förbi matmarknaden. Köpte med macaroons och även ett körsbärste. Gick även förbi matbutiken och köpte prosciutto och jordgubbar + apelsinjuice som vi satte oss på en bänk i botaniska trädgården och förtärde. Blev sedan en lugn promenad hem och en mysig filmkväll. 
Och det härligaste? Att jag är ledig både idag och imorgon också! Tjoho! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress