Moa Katarina Nilsson

Produktiv lördagsmorgon
Hade ingen direkt plan för den här lördagen så när jag vaknade låg jag kvar i sängen en liten stund innan jag bestämde mig för att åka till andra sidan stan för ett pass på gymmet. Svängde förbi Primark på vägen hem för att hitta kläder till showen, men det gick inte så värst bra så ska åka upp på stan om en liten stund igen. Men hittade i alla fall en söt rosa kjol på rean så inte helt värdelöst besök. 
 
Eftersom jag inte åt frukost innan jag åkte till gymmet kurrade magen rätt frekvent när jag tog mig hemåt. Så det fick bli en citrussmoothie, honungsmelon, hallon och granatäpplekärnor medan jag hade på mig ansiktsmasken Magnaminty från LUSH som är min favorit. Blev därefter en varm och skön dusch. Att det kan vara så skönt att känna hur man blir ren ibland haha. 
 
 
 
 
Smoothie:
två-tre dl apelsinjuice
en mango
en halv pressad citron
en näve babyspenat
en tredjedel av en hel ananas
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress