Moa Katarina Nilsson

Ibland har man tur

Sitter i skrivande stund på sjunde raden inne på The Playhouse Theatre här i Edinburgh och ska se Dreamboats och Petticoats. Hade bestämt mig för att gå och se musikalen redan för några veckor sedan och tänkte köpa de billigaste biljetterna längst bak då plånboken är väldigt tunn just nu... men ibland har man tur! En tjej som går på min skola skrev i fb gruppen att hon hade gratisbiljetter som man kunde få eftersom hon blivit sjuk. Så nu sitter jag här, upprepar: på sjunde raden, och har galet bra platser som jag inte behövt betala en krona för. Min måndag har varit rätt hemsk och seg och jag hade både huvudvärk och dåligt humör när jag kom hem så jag behöver verkligen att något gick bra. Vilken mirakelkur. Nu är set bara att hoppas att musikalen är bra också haha. Återkommer med recension såklart.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress