Moa Katarina Nilsson

Det var en gång ett lov för länge sedan

Tänkte att det inte skadar att lägga ut ändå. Det var ju ändå mitt födelsedagsfirande. Min ständiga följeslagare under kvällen var Ankan Albert. Stackars liten säger jag bara - han fick mer action den kvällen är jag då folk tvångshånglade med honom och en dörrvakt hotade att sticka hål i honom. Men man får defintivt mycket uppmärksamhet när man dansar runt med en heliumanka.

Hade även tid till att promenera runt på landet med taxarna i sällskap av min bästis Alexandra som kom på besök! Och med labben Säpo såklart. 
 
Något av det bästa med februarilov och Alla Hjärtans Dag är att pappaalltid fixar gelehjärtan från Ejes åt mig. Eftersom jag alltid tjatar om dessa fantastiska hjärtan så hade även finaste Alexandra fixat dem till mig så gissa om jag var lycklig när jag plötsligt hade massor av himmelska gelehjärtan hemma. De är verkligen något av det godaste jag vet. Passar perfekt till prosecco också - just sayin. 
 
Med hjälp av föräldrarna och min kompis Olivia så filmade jag footage till min showreel. Vem bryr sig om att det är galet kallt ute? Filmade med Gopron och är faktiskt nöjd med hur det blev. Ska försöka se till att filma mycket on location-dans i sommar så jag har massor av roligt material till slutgiltiga showreelen som ska göras nästa år. 
 
Avslutade besöket med några dagar i Stockholm som vanligt och togen promenad förbi Karlberg när det var Vinterbal på gång. De stod så fint uppställda. Undrar hur mycket man måste anstränga sig för att lyckas få en inbjudan till en vinterbal...
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress