Moa Katarina Nilsson

Kvällsnöje

Det är sista veckan i skolan för i år! Nu är jag endast ett år och en vecka från examen - som jag längtar! 

Den här sista veckan har vi videoprojekt så filmar in en promotionvideo för danskursen på skolan så schemat är inte som vanligt vilket är vädligt skönt. Slutade tidigt idag och spontanbestämde mig att gå och se Dirty Dancing. Alltså åh vad kär jag är i Lewis Griffiths som Johnny. Vill bara upp på scen och dansa med honom haha! Satt i publiken och fnissade som en nyförälskad liten tjej. Det är något med killar som kan dansa alltså. 

För att nämna något som kanske inte är lika spännande så har jag lärt mig dricka äppelcidervinäger utan att tycka att det är det vidrigaste någonsin. Har försökt börja med det flera gånger men det här är enda lyckosamma försöker. Tog bara några veckor och så hade jag vant mig vid smaken. Hoppas alla positiva effekter visar sig nu bara! Dricker även äppelcidervinägern i vinglas eftersom allt smakar bättre i vinglas. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress