Moa Katarina Nilsson

Sista dagarna

Blir mycket tillbakablickar nu för att jag varit så dålig på att blogga men här kommer en inblick i de sista dagarna hemma innan jag åkte tillbaka till Skottland. 

Det var ju snö hemma och jag var så lycklig. Tog fina promenader och halkade omkring i mina dr martens (med fodring i form av raggsockor), tur man har små fötter) som är det närmaste vinterskor jag kommer. Sedan åkte jag tillbaka till Stockholm för att sova en natt innan planet gick tillbaka tidigt på morgonen. Men hann med pizza och vin på Vapiano i Gamla Stan med bästa Alexandra först. Blev till och med en drink där och den var förvånansvärt god så den kan jag absolut tipsa om. Heter Rhubarb Lemonade och är gjord på Bombay Sapphire och St Germain (fläderlikör) med rabarber och citrus. En drink helt i min smak. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress