Moa Katarina Nilsson

Julafton

Lite i efterskott men tänkte lägga in lite om hur julen var. Firade hemma i Eskilstuna med familjen. Tror detta var första året som det bara var föräldrarna, lillebror och jag. Annars brukar det alltid vara släktingar på besök eller storasyster med barn. Blev en lugn och mysig jul. Jag var supertaggad på mina julklappar till familjen och de verkade gå hem riktigt bra. Hade till och med lyckats lura pappa och köpa två presenter han verkligen velat ha och tittat på när de hälsade på här i Edinburgh men som han inte köpte själv och sedan ångrade. Var tvungen att gå upp supertidigt för att hinna köpa dem innan vi skulle träffas men det var det värt! 

Lite tråkigt att det var grönt på julafton men när snön kom på juldagen så kom det mer än nog, Blev god mat, fina presenter, Kalle Anka och gott julgodis ändå! Pappa fick även äran att vara tomte till grannbarnen på kvällen, vilket han älskar. Årets julgran blev klassisk med silvrigt glitter, röda kulor och det enda udda detaljen var ett guldigt löv med en björn på som lillebror fick när han var uté på turné i USA. 

Blev förvånad att jag fick så fina julklappar i år också. Jag tycker det roligaste är att ge bort julklappar men är jättenljd med det jag fick. Speciellt örhängen som jag fick av lillebror samt pengar så jag äntligen kunde köpa en GoPro! Längtar efter att få prova den på något roligt sätt nu!

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress