Moa Katarina Nilsson

Första helgen tillbaka och avslutad distanskurs (förhoppningsvis)

Denna helgen har varit rätt lugn men KALL! Det är helt galet hur kyligt det är inomhus i vår lägenhet. Inatt var verkligen hemsk, kom hem runt midnatt efter en vinkväll och kunde knappt slappna av och somna för det var så in i nordens kallt. Det må vara skönt att sova när det är kyligt men det finns en gräns för hur kallt det kan vara, tro mig. Sov påklädd med raggsockor, fint och täcke och frös trots det... 

Igår satt jag på Costa hela dagen för att skriva klart rapporten, aka den sista uppgiften för min distanskurs i turismvetenskap. Så nu är det inskickad och klar! Nu är det ingen distanskurs på gång förrän v12 då jag ska läsa företagsekonomi ! Har varit superkul och intressant med kursen men läraren har varit sämst så det har varit riktigt tråkigt. Väldigt opedagogisk och oprofessionell.  Nu återstår vara att se ifall jag klarat av kursen och blivit godkänd eller om komplettering krävs. Håll tummarna! 
Idag blev en lugn dag, men eftersom vi ska vara med och dansa i sista scenen i en långfilm som filmas på tisdag och onsdag så var jag tvungen att ordna lite med kostym och så till det. Köpte även ett fint litet halsband som var precis vad jag letat efter. Vad tycks? Ser ut som en liten månskära.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress