Moa Katarina Nilsson

Äntligen på bättringsvägen

Mitt hopp började ta slut igår och ville mest gråta. Det enda som hindrade mig var att det gjorde attans ont att gråta så var tvungen att låta bli. Men imorse när jag vaknade började jag äntligen känna mig bättre. Kan fortfarande inte prata och spenderar mest tiden med att vila i sängen men smärtan i halsen börjar gå ner så det är ett stort PLUS! För att fira detta lilla framsteg så blev det ett litet glas bubbel (ej alkohol, medicinen prioriteras just nu) samt att prova Lush face and body mask Cup O' Coffee. Tyckte inte den luktade så gott i butiken men när jag kom hem doftade den himmelskt! Den andra face and body masken som jag provat är mask of magnaminty som är heeeeelt otrolig så hoppas denna ska vara lika bra såklart. Även sett flera olika filmer idag så både Doctor Strange, Trolls och Storks och har hunnits med. Rätt hyfsade allihop. Så gullig design i Trolls! Nu blir det snart en varm dusch och sedan förhoppningsvis ska det gå att sova utan större problem så får vi se om det går att bege sig till skolan imorgon. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress