Moa Katarina Nilsson

Kanske råkade shoppa lite

Den här helgen kanske råkade fyllas av shopping.. ajdå. Men ack så tillfredställande med nya plagg i garderoben. Dels en hängslekjol i jeanstyg samt några toppar från H&M men även en underbar stickad tröja och tre kjolar från Judy's Affordable Vintage Fair som var i The Assembly Roms igår. Så fin mässa och fick verkligen hålla hårt i pengarna. Blev även ett par träningstights på H&M som jag såg på när jag var i Sverige men de hann ta slut innan jag köpte ett par. Så skyndade mig att köpa dem när jag gick förbi dem igår. Plockade även upp några böcker på secondhand £1 styck. Det är något speciellt med känslan av nya böcker. Alla är så kallade chick-lit och som gjorda att läsas på kvällen i sällskap av ett glas rödvin. Idag ligger jag hemma i sängen och är sjuk så blir nog inget vin, men definitivt lite läsning! 

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress