Moa Katarina Nilsson

Hett tips, bokstavligen

Haha, att man kan känna sig så fyndig när man kommer på en ordvits.. #sådålighumorattdenblirbra


Mitt 'heta' tips är kontången Conical Curler från obh nordica. Och tro mig, det är inte skönt att lägga tummen mot den när den är 180 grader varm. Finns dock olika grader som man kan ställa in, 180 är näst varmast. Men i alla fall så är detta den bästa tången jag någonsin stött på, med min begränsade kunskap såklart. Jag har väldigt lent och mjukt hår som aldrig stannar i lockar om man inte totaldränker det i hårspray, men med kontången behövs knappt någon hårspray alls och man kan Locka hela håret på typ 10min. Upptäckte den när min bästis Alexandra lockade mitt hår när jag var hemma i Sverige senast och blev tvungen att köpa en på direkten ! Helt galet att lockarna verkligen sitter i länge också. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress