Moa Katarina Nilsson

Varit duktig och pluggat

Igår hade vi första kostymparaden inför showen. Blir alltid lite glad så fort vi har ett nummer där man kan ha korsett. Glöm att försöka andas men snyggt är det! Dagen har spenderats på min favorit-Costa och skrev klart inlämningsuppgift 2 för företagsekonomin så känner mig lite duktig. Fick även tillbaka kommentar och  betyg på förra uppgiften som gick över förväntan så det känns toppen! Nu ska jag strax iväg pch träffa lite vänner på en bar som jag inte varit på tidigare så det ska bli kul. Dock blir det nog bara kolsyrat vatten ikväll då jag tänkte försöka hålla mig undan alkohol som en del i projektet att vara hälsosam och förhoppningsvis gå ner lite i vikt eftersom jag mentalt känt mig allt annat än positiv gällande detta de senaste veckorna. Så istället för att bara gå omkring och känna mig nere så försöker jag ta tag i det och göra mitt bästa för att förbättra mitt mående. Hoppas verkligen på ett positivt resultat. Skulle verkligen behöva det.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress