Moa Katarina Nilsson

Söndag och start på veckan

Söndagar är en dag som borde bestå av mys. Mysig frukost, promenader, te och annat avslappnande. Min söndag var hyfsat okej. Satte mig på Costa igen och pluggade lite vilket gick rätt bra. Hjärnan kändes klar och fokuserad, for a change. Hoppas det är en känsla som kommer bestå. Kände mig ändå lite off hela dagen och fick avreagera mig lite i skypesamtal med föräldrarna på kvällen. Nu är det tillbaka till vanligt schema en vecka - vilket inte känns så motiverande. Men det är åtminstone bara en vecka. Hoppas det går fort! Började måndagen med styrkeklass klockan 8 och sedan satt vi i ett galet kallt klassrum och hade teorilektion så hoppas resten av dagen fortsätter lite bättre och varmare haha.

Igår morse blev jag som vanligt väckt av duvorna som gör de märkligaste ljud för att sedan även slåss utanför mitt fönster. Värt att nämna att de sitter på en 1cm bred kant utanför mitt fönster på tredje och ändå envisas med att sitta där jämt. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress