Moa Katarina Nilsson

När man känner sig stark

Äntligen helg igen! Kämpat mig igenom ännu en vecka. Som vanligt avslutar vi veckan med en klass i luftakrobatik. Jag gillar klassen eftersom den är så annorlunda och lite läskigt är det allt att hänga upp och ner på olika sätt vilket ger mig en liten kick av adrenalin haha. Men det är också galet jobbigt. Man måste ha otroligt bra kroppskontroll och vara riktigt stark eftersom man lyfter sin egen kroppsvikt hela tiden. De två senaste klasserna har inte känts så bra för jag har varit trött och svag men idag kändes det som att jag fick revansch! Jag lyckades göra allt som vi skulle göra och kände mig stark och frisk. Finns nästan ingen bättre känsla! Dessutom körde vi två styrkepass, ett i början av klassen och ett i slutet, bara för att vi ville och var på bra humör.
Sedan tog jag en promenad hemåt, köpte två par champagneglas på vägen hem (bara för att jag inte vill dricka prosecco ur vinglas...) och sedan bäddade jag ner mig i sängen. Planen för kvällen är att se ikapp lite tv-serier och dricka vin. Hittade vin för £2 på Sainsbury's clearence och det är faktiskt riktigt gott! Förvånansvärt gott! Så jag har en riktigt bra fredag.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress