Moa Katarina Nilsson

När det alltid är förseningar på flyget

Det är alltid förseningar och/eller strul när jag flyger någonstans! Och även idag. Borde inte bli förvånad längre. Idag beror förseningen på att en av piloterna var "unfit for flight" så de fick ringa in en annan som förhoppningsvis i skrivande stund befinner sig på flygplatsen. Det är dock inte helt säkert. Att jag dessutom har sömnbrist och sitter längst bak i flyget så man inte kan luta bak ryggstödet gör det hela lite mindre bekvämt också. MEN lite mer positivt är att det är en fin och kall morgon i Edinburgh (vilket jag inte uppskattade när de höll dörren precis bakom mitt säte öppet jättelänge...), månen är väldigt stor och lyser starkt och jag har druckit en latte på flygplatsen. Nu är det dags för lite sömn så är det en mycket trevligare och gladare Moa som landar i Madrid efter 10 någon gång.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress