Moa Katarina Nilsson

När man har en mysig lördag

Vaknade vid 7 denna morgon och var plötsligt superpigg, men låg kvar i sängen och vände lite på mig och blev trött igen så lyckades somna om till klockan 12. Så skönt! Var ute igår och kom hem vid 4 imorse så sömn var välbehövligt! Sedan begav jag mig ut på stan på jakt efter en toastie och apelsinjuice från Costa samt lite ärenden att uträtta på stan. Dessutom blev det en kaffedejt med två vänner på ett av edinburghs bästa kaffeställen Cairngorm. Hittade även nya favorittoastien där. Tyvärr Costa!
Dagens shopping innehöll varma strumpbyxor, tåskor, en danskjol, ett par soft pointes och sidenband och resår som man behöver till skorna. Nu sitter jag i soffan och är barnvakt åt pojkarna som sover. De är väldigt snälla och ibland väldigt jobbiga. Men när de ska lägga sig är de underbara och somnar nästan direkt. Fick dessutom en godnattkram av minstingen idag. Mys!
Blev en halvtimma tidig till området där barnen bor så promenerade runt lite innan jag dök upp för att jobba. Det är ju 5e november så det är bonfire night och fyrverkerier överallt så stod vid Meadows och såg lite på dem i kylan. Tycker fyrverkerier kan vara så vackra.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress