Moa Katarina Nilsson

När man är "pinuppig" för en dag

I lördags var det äntligen dags för min fotografering med Joanna som fotat mig förut. Hon är en väldigt duktig fotograf och en jättetrevlig person så det är en väldigt avslappnad stämning när man jobbar med henne. Eftersom smink och hårstylisten var sen så satt vi i nästan en timma och bara drack te och pratade först men sedan dök även stylisten upp. Är väldigt nöjd med hur håret och sminket blev. Är alltid nervös när man jobbar med en ny person men hon var bättre än jag förväntat mig. Dessutom var det en liten extra bonus att jag kunde ha kvar looken till kvällens halloweenfest. Och är väldigt nyfiken på hur bilderna kommer bli när de är redigerade eftersom jag redan nu tycker väldigt mycket om flera av dem.
Det är tur att jag inte är så blyg eftersom vi efter en kort stund i studion åkte upp på stan för att fota där. Blev mycket poser och ombyten mitt bland allt folk som lördagsshoppade i Edinburgh.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress