Moa Katarina Nilsson

Lite sur
Idag har varit en toppendag fram tills jag åkte hem för min andra powernap. Hade en härlig koreografilektion imorse och sedan försökte vi lära oss bakåthandvolter på akrobatiken vilket ändå gick hyfsat. Sedan blev det kaos. Åkte hem och sov, en timma gick alldeles för fort och sedan fick jag veta att jag måste betala en hutlös summa för våra räkningar för värme som inte ens funkar i mitt rum. Känns sämst. Dessutom hände lite andra saker och lägenheter är så inåt skogen smutsig och stökig eftersom en av personerna jag bor med aldrig diskar eller städar upp efter sig. Han lyckas alltid ha en ursäkt för varför det är så också. Orkar inte. Så ber om ursäkt för detta lilla utbrott och hoppas att eftermiddagen blir mycket bättre nu.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress