Moa Katarina Nilsson

Supersmidigt att ha en syster som varit make up artist

Hade en idé som utgångspunkt för fotograferingen för det är alltid enklare så men det blev allt möjligt. Började med enkla porträtt och provade med glasögon och en hatt som jag inte hade tänkt ha med men som jag råkade få med mig. Samt att vi provade lite mer nakna bilder. Jag har absolut inget emot att fotas toppreds så länge man litar på fotografen och vet att inget publiceras utan mitt godkännande först. Dessutom tycker jag att nakenhet kan tillföra något till konstnärlighet. Ska bli superspännande att se resultatet.   Dock så var det inte alls lätt att få bort sminket, ens med make up remover. Så till passfotot som jag tog igår hade jag fortfarande rosa och blått i mittbenan. Men passfoton blir ju ändå aldrig bra så what the hell! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress