Moa Katarina Nilsson

När man får pannkakor

Jobbade kortpass idag på jobbet så var Wilma 9.30-12.30 men dröjde mig kvar för att luncha med en kompis som också jobbar på PZ. Vi hade råkat nämna för en kille som jobbad på restauranglagret att vi var lite sugna på pannkakor så plötsligt fick vi ett samtal att det väntade pannkakor uppdukat på ett bord backstage. Lyckan! Dessutom fick vi godis av killarna på nöjet och när jag skulle gå hem fick jag glass för att jag såg sur ut... Haha, usch jag som försöker att alltid le.
Gick runt och fotade lite djur också och fick en bra bild på en av lejonungarna. Och när jag kom hem hade en kompis länkat videon på bilden till mig som är en riktigt söt liten kärlekshistoria så vill man bli lite uppmuntrad så se den!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress