Moa Katarina Nilsson

Svensk mini-fika
Denna torsdagen började lite tungt men har gått toppen så fort jag lyckats kravla ur sängen. Gillar listor så fortsätter väl med ett par till haha.

• Min dator är fixad. Tydligen behövde jag bara en ny laddare så hämtade den. Äntligen kan man se serier igen.
• Vi fick improvisera utifrån känslor imorse på första lektionen. Älskar sånt. 
• Hade rep inför slutprojektet, både som dansare och koreograf så det var rätt skoj. Gillar att känna att jag har saker att göra och att jag har någorlunda koll på läget. 
• Köpte kaffe och en kanelbulle från ett svensk bageri så har precis haft en liten mini-fika i väntan på nästa lektion som är gymnastik. Tycker om denna lektion eftersom jag är hyfsat bra på det hehe... Och eftersom jag är lite rädd för att jag ska bryta nacken men samtidigt tycker det är roligt att bara våga lära sig nya saker.  



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress