Moa Katarina Nilsson

Hejdå tandställning!
Fick besök igår av min bästa fina vän Alexandra! Hon levererade denna 20års present: de supersnygga Marc by Marc Jacobs örhängen som jag kollat länge på. Man märker så väl att hon känner mig bra :) Så kvällen blev fylld av skvaller, vi bastade, hade i en hårmask, drack prosecco med hallon i mina nya champagneskåls-glas och bara myste. Blev även lite popcorn och chokladglass - mums!
Och idag är dagen jag väntat 2 år och 3 månader på: dagen då tandställningen togs av! Så nu går jag runt och ler MASSOR. Om ni tyckte jag log mycket förut så vänta bara ;) Alexandra var med hos tandläkaren och var den första som fick se det nya leendet - känns lite ovant... 

Och dessutom glömde Alexandra kvar en sådan här ansiktsmask så var tvungen att prova ! Man ser ju lite märklig ut men huden känns fin efter så det var säkert bra.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress