Moa Katarina Nilsson

Flänger runt i världen, detta stopp: Stockholm
Tog en sväng till Sthlm idag för en audition, men främst av allt för att träffa troligtvis min absolut bästa vän Alexandra! Efter audition så tog vi en sväng och satte oss vid båthamnen vid Östermalm och drack islatte och plötsligt red beridna högvakten förbi!

Som ni kan se blåste det även - mitt muffinspapper försökte rymma och håret var hejvilt! Men eftersom jag älskar blåst så var det rätt mysigt.
När det blev för kallt så gick vi vidare till Gamla Stan och tog en lunch på Vapiano :)

Bra nyheter förresten: nu är det bestämt att jag åker till Bad Gastein igen 20-31 maj (kommer fram 23 eftersom det är bussresa)! Jag flänger verkligen runt hela tiden nu: Verbier, London, Edinburgh, hemlig destination, Berlin, Prag, Dresden... Hoppas dessutom på jobb i London från och med Juni till slutet på Augusti.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress