Moa Katarina Nilsson

Hemma igen!
Hej igen! Jag lever och blev inte sjuk när jag kom hem denna gång. Hade en rätt hektisk dag igår eftersom det var översvämningar i Malmö vilket gjorde att vi fick åka en annan väg hem då jag fick omboka en massa tåg men det löste sig och 00.27 låg jag i min egen säng hemma i Eskilstuna!
Så idag har jag fixat och donat lite. Och kramat lite på lillebror!
Har varit fantastiskt väder under resan: här kan ni se ett soligt Dresden! Hann även shoppa lite där och är supernöjd med mina reafynd från New Yorker. Köpte bland annat en jättefin blå klänning som jag kanske visar sen ;)


Var ledig måndagen när jag kom ner till Bad Gastein och hade en härlig frukost utomhus vid solen med frukt (melon, ananas och vindruvor), juice och yoghurt :)
Spenderade även den fina lediga dagen på Felsentherme, ett badhus, och låg ute och solade! Brände mig dock...
På onsdagen var det Venedig som gällde och där var det nog ca 35 grader och sol - synd att klaga ;)
Blev även en häftig utflykt till Hohen Werfen med rovfågelshow!

Hade egen utflykt till Salzkammergut på fredagen!
Men var lite ensam... Så en av mina snälla gäster tog en sådan här fin bild på mig när jag blickade ut över Wolfgangsee.


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress